Small business w USA coraz mocniej wykorzystuje Twittera. To już nie jest nowa zabawka, ale narzędzie do robienia interesów. W Polsce też już niektórzy to wiedzą.

marketingprofs-twitter-use-increase-decrease-april-2009

Mikroblogging. To już nie jest pytanie: "czy", tylko: "jak bardzo".

Wykresy pochodzą ze strony MarketingCharts.

8 na 10, czyli 84 proc. badanych, przedstawicieli small businessu w USA, zapowiada znaczące zwiększenia wykorzystania Twittera do prowadzenia interesów w ciągu następnych 6 miesięcy.

” – Te dane pokazują, że użytkownicy Twittera, już dłużej nie myślą o nim jako o narzędziu do tworzenia osobistych sieci kontaktów, ale jako o czymś, co może dostarczyć im rzeczywistą wartość dla prowadzonych prze ich firmy interesów – powiedziała Ann Handley, chief content officer w MarketingProfs. – Podobnie jak Facebook, Tiwtter trafia właśnie do biznesowego głównego nurtu.”

Jestem przekonany, że w ciągu roku, świadomość tego trendu pojawi się również w Polsce. Na serwisach mikrobloggingowych jest już wielu szefów i właścicieli small businessu z Polski.

To tylko kwestia czasu, aż zaczną korzystać z nich równie odważnie jak Viren Bhandari (@Viren na Blipie i Flakerze), promujący tam swój sklep internetowy Skarpetkowo.pl. Na serwisach tych, jest już kilkanaście osób noszących dumnie – w ramach testów – sprzedawane przez niego wyroby. I chwalących je szczerze.

Prawdziwy mikrobloggingowy buzz marketing.

flaktester

Najpierw testy, a potem zakupy. I interes się kręci. Brawo!

Całość informacji o amerykańskich badaniach, można znaleźć na stronie MarketingCharts.